úterý 1. ledna 2013

Přežila jsem a vidím!

Letos jako již tradičně jsem trávila silvestrovské oslavy v rodinném kruhu mých drahých přátel, spolužáků z vysoké, kteří si již stihli pořídit tři malé dětičky. Předpokládala jsem, že vzhledem k našemu věku a počtu dětí, to bude poklidné večerní posezení, proložené spoustou jídla a trošku toho alkoholu. Po cestě tam jsem v autě doháčkovávala šálu, která se měla stát dárkem, ale její výroba byla započata včerejšího dne večer. Nicméně stihla jsem ji dodělat než jsme dojeli na místo. :-) V rádiu jsem po cestě vyslechla radu, ať pozorně sleduji údaje na etiketách a kolky na lahvích, z nichž budu v průběhu večera konzumovat. Po příjezdu na místo a prvním uvítacím panáku jsem se pídila po informacích na lahvi od tohoto lahodného moku. Nicméně stačilo se z dálky podívat a bylo jasné, že lambrusco tam na sto procent není. Další načatou lahví byla ta dle etikety od tuzemského rumu, ovšem opět s čirým obsahem. A pak už jsem to prostě nesledovala. Ale přežila jsem, vidím a hlava mě nebolí. A o tom to je! Lidí přišlo víc, vypilo se toho hodně, smíchala jsem tři druhy alkoholu a napsala několik opileckých sms. Neublížila jsem si, neutrpěla jsem žádné škody na osobním majetku a ani neudělala ostudu.
Teď ležím v posteli, dívám se na film a protože proti svému očekávání nesdílím tuto zábavu se svým přítelem, tak jsem aspoň napsala další vysoce hodnotný příspěvek na blog. A taky by mě docela zajímalo, kolik ještě mám v krvi promile.

Žádné komentáře:

Okomentovat