sobota 12. ledna 2013

A je jasno, za čtrnáct dní zase

Máme po volbách. Vyhráli Miloš a Karel. První čtyřku jsem nečekala jinak. Bližší pořadí jsem si netroufla odhadovat. Co mě překvapilo, bylo jak málo dostal Sobotka. Prostě blbý jméno, já to říkala. Co mě nepřekvapilo, byl můj bratr, že ačkoliv se opět voleb nezúčastnil, má potřebu to komentovat. Zesměšněn již také byl. Ponaučení si z toho jistě nevzal.
Jednu věc moc nechápu. Koukala jsem na volební studio na čt24 a nepobírám tu jejich posedlost volební krajskou mapou. K čemu je to jako dobré při prezidentských volbách? Navíc, ty naše kraje... Na Moravě jich máme  tři a půl a jsou mega, táhnou se odshora dolů. V Čechách jich je moc, některé jsou vyloženě pidi. Dokonce na kraje znám jeden vtip:
Které je největší město České republiky?
Praha?
Ne, Brno. Praha je kraj. :-)
Co mě dál překvapilo? Že nemoc se mě drží. Dneska jsem se vzbudila s ukrutnou bolestí v krku. Dokonce jsem si ani nešla koupit knihu, když mají v Knihkupectví Dobrovský slevu 20% na vše. Ale vyslala jsem tam rychlou spojku a dopadlo to na jedničku. Knihu, kterou jsem chtěla měli a byla mi zakoupena. Super!

1 komentář:

  1. ja ty mapy chapu, ono to proste bylo aby bylo o cem vysilat... co by tam jinak dali? nicmene jsem rada, ze mi vysly me predpoklady ohledne toho, kdo koho vlastne bude volit :) nicmene pro druhe kolo si uz netroufam delat zadne prognozy...

    OdpovědětVymazat