pátek 11. ledna 2013

Volí celá rodina

Máte už odvoleno? Já ano. Ani zima, ani rýma mě nezastavily. Přijela jsem do svého trvalého bydliště a společně s rodiči a babičkou jsme se vydali volit. Pěkně celá rodina pohromadě. Trošku nám to pokazil bratr, ale dělala jsem si srandu, že za něj může jít volit zítra táta, protože se oba jmenujou stejně. A protože já, máma i táta jsme volili každý někoho jiného, tak jsem mu i určila kandidáta. Bude volit Franze, když je mladej. Dělám si srandu. Pokud přijede, tak ať si volí koho chce. A pokud ne, tak ho zesměšním na facebooku, až si zase bude stěžovat, kdo vyhrál a koho lidi měli volit/nevolit. Teď už jen budu čekat, jak to zítra dopadne. A že jsem teda zvědavá. Z toho krásného žlutého úvodního listu ve volební sadě si budu razničkou vyrážet různé vzory.
A co vy? Volili jste svého srdcového kandidáta nebo jste taktizovali a volili menší zlo? Podle mě první kolo je o tom, ať si každý volí koho by tam rád viděl. Ve druhém kole bude pak volit buď svého srdcového kandidáta, pokud postoupí a nebo volit proti tomu, koho tam rozhodně nechce.
Jo! Taky jsem si uvědomila, že při minulých volbách jsem byla taky nachlazená. Že by se nám z toho stávala taková pěkná tradice? To snad ne! Ale hlavně, všimli jste si, že se dny už prodlužují? SUPER!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat