čtvrtek 10. ledna 2013

Jsem nemocinkaná

Mám rýmu. A když jsem nemocná, tak se zpravidla stávám velmi infantilní, tvářím se, že umírám a vyžaduji maximální péči. Momentálně to není nic zas tak strašného, ale nemocná jsem a to je fakt. Proto jsem dneska zůstala doma. Miluju ten pocit, když jsem sama doma a nemusím nic dělat. Je to pohoda. Ale i tak jsem musela vyřídit nějaké věci:
1. Předně ráno napsat šéfové, že nepřijdu a beru si volno. To jsem zvládla chvíli po zazvonění budíku a zjištění, že se můj stav od včerejška zázračně nezlepšil.
2. Potom hlídat kočku, aby mi nežrala papírové kapesníky. A to je docela problém, protože ona je miluje! A je jí jedno jestli jsou čisté nebo použité. Zatím se mi daří. Nachytala jsem ji jen jednou.
3. Napsat, že nepřijdu do francouzštiny. Což znamenalo najít číslo na lektora, které překvapivě nemám uložené v telefonu. Ale jako větší oříšek se jevilo, jak se ta francouzština vlastně píše? Proč je ta čeština tak složitá? Má vůbec smysl, se učit další jazyky, když neumím na 100% česky?
4. Najíst se. Ideálně něco rychlého a teplého, co nebude vyžadovat opuštění bytu.
5. Hodně pít. S tímto bodem nemám problém. Můj postoj k pití je víc než pozitivní. Včera jsem si koupila dva džusy, takže pohoda. Normálně piju jen čaj. Ale když jsem nemocná, tak mi pak čaj už leze krkem a nahradím ho džusem. A co nesnáším, je čaj s medem a citronem. Já totiž nesladím, takže tuhle kombinaci vůbec nemusím.
Nicméně první tři body jsou vyřízeny a nyní nastává volná zábava.

Žádné komentáře:

Okomentovat