sobota 29. prosince 2012

Čert a telemarketing nikdy nespí

Včera mě probudil telefon. Vylezla jsem z postele a než jsem došla k němu a rozlepila oči, tak dozvonil. Kouknu, kdo volal, nějaké číslo z pevné, asi Brno. No nic. Za chvíli zase. Tak jo, tak to teda vezmu, co kdyby to bylo něco důležitého. A ozvalo se:
"Dobrý den, tady XY ze společnosti T-mobile. Mám pro vás..."
"Dobrý den, já teď na vás nemám čas." A kdyby jen čas. Ani chuť, když jste mě teď v deset probudili.
"Já vás dlouho nezdržím, bla bla blabla..."
Ne fakt nemám chuť s váma dneska laškovat na monitorovaným hovoru, takže: "Děkuji, já o vaši nabídku nemám zájem. Na shledanou." A položit.
Takže oni otravují lidi i takhle mezi svátkama? Že jim to není blbé. A nakonec to mělo i pointu v tom, že když už jsem se plně probrala, tak mi došlo, že není deset hodin, ale devět. Protože na mobilu mám stále ještě letní čas. A do léta ho tam mít budu. Mobily mám totiž dva. Tendle je minimálně používaný a hlavně se na rozdíl od toho druhého nedokázal přepnout na zimní čas sám. A já to za něj rozhodně dělat nebudu. :-)
Takže po tomhle ranním hovoru jsem se odebrala zpět do postele a spala dál. Abych zase mohla hezky vstát kolem poledne. Ale dneska jsem se vybičovala a vstala o půl jedenácté. Pokud to někomu přijde jako trestuhodné, takhle dlouho spát, tak ono je to způsobeno i tím, že chodím spát tak ve dvě v noci. Mě to tak prostě vyhovuje.

Tento čert taky nikdy nespí. A když spí, tak jakmile se někde něco šustne, je připraven k akci.

Žádné komentáře:

Okomentovat