pátek 31. srpna 2012

Jsem nejlepší!!!

Nebo se tak aspoň cítím, protože Dennidavkaironie mi věnovala ocenění:


Polechtala mi tak ego a já se teď vznáším na obláčku vlastní slávy. 
Tyhle ocenění jdou nějak mimo mě. Takže mi chvilku trvalo pochopit, o co se jedná. :-) 
A já teď mám nanominovat dalších pět blogů, co mají pod 200 čtenářů. Páni, to je teda úkol. U některých mám vůbec problém zjistit kolik mají čtenářů. Takže, fakt jsem se snažila a našla jsem ve svých oblíbených tyhle motýly, které tu teď přišpendlím:

Rabbit heart: která má momentálně sérii necudných fotek, ale hlavně proto, že má odvahu být jiná a to hodně. A to já prostě obdivuju, protože žijeme v zemi, kde být jinej rovná se být v lepším případě divnej. Hlavně, když to většina nechápe. 

Goldie: která mě fascinuje tím, jak propadla chovu domácích opeřenců. To co já znám z obrázků má ona doma na zahradě. 

No tak to máme celý dva, že jo. A ostatní mají prostě hodně. Takže vám sem dám ještě odkaz na moje oblíbené dva cizojazyčné blogy.

http://girlinczechland.com/: pohled na život v česku očima cizinky psaný v angličtině. 

Stephanie Zwicky: její blog o velké kráse, kde ukazuje že nejsou jen XXS modní blogerky a hlavně je ve francouštině a angličtině. Takže když chci, tak se můžu pocvičit. Ovšem většinou převládne moje povrchní já, které se jen kouká na obrázky a přečte si maximálně nadpis. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat