čtvrtek 9. srpna 2012

Žijeme jako v ghettu?

Bydlím v paneláku. Zatím krátce. Na obrovským panelovým sídlišti. Má to tu osm pater. My bydlíme v šestým a protože nemám ráda výtahy, tak chodím většinou pěšky. Nahoru i dolů. Ale zas o to líp vím, jak to kde vypadá. A vypadá to asi takhle:


Ti vpravo na chodbě skladujou odpadky prakticky pořád.


Tohle je z jinýho patra, ale zas už se to tam válí pěkně dlouho. Ty větve tam dali čerstvé a teď už jsou kvalitně usušené.

Prostě to tu vypadá jak na kolejích. Lidem se hold nechce ty odpadky vynášet hned ven do kontejneru, tak je šoupnou trošku uzrát na chodbu. Tyhle fotky mi připomněly, jak teď v Ostravě cigáni romové uklízí kolem svejch baráků na protest, že je chtějí vystěhovat.:-) Bydlí tu v baráku i cigáni romové. U těch je přede dveřma čisto. Sice mají na schránce asi čtyři různý příjmení, ale zas se chovají slušně a vždycky zdraví. Teda tady zatím bydlíme krátce, ale z dřívějších štací mám takovou zkušenost, že na pozdrav odpovídá asi tak polovina lidí z baráku. A někteří odpovídali "ahoj", což mi teda nepřijde zrovna na místě, protože deset mi bylo už sakra dávno.

A takhle poslední fotka, co mě pobavila je z města:


Ty věci naaranžované na lavičce jsou moje, protože sem to někam při focení odložit musela. :-)

2 komentáře:

  1. Odpadky na chodbě fakt nesnáším sakra! Pocházím z rodinnýho domu, kde na "Vynes koš!" reagujeme v létě v zimě okamžitým vyběhnutím k popelnici před domem. A najednou jsem se ocitla na studentském privátě v patře čtvrtém bez výtahu a na každým patře ležej odpadky. Fuj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to tu kolikrát příjde jak na koleji. Akorát tu nechodí uklízečka, co by to lidem věšela na kliku.

      Vymazat