pátek 3. srpna 2012

Náušnice

Jestli bych si měla vybrat nějaký šperk, tak by to určitě byly náušnice. Protože v práci bych prstýnky a náramky musela pořád sundávat, tak se vyžívám v náušnicích. Mám jich spousty. V podstatě je denně střídám a mám období, kdy nosím ráda určitý typ. Momentálně asi "pecky". Jestli se tak dají nazvat ty s medvídkem, co zakryjí celý lalůček, to nevím. Nejradši mám stříbro. Mám i normální bižuterii, ale ty už jsem skoro přestala nosit. A dneska se mi stalo, že jsem si ráno zapomněla vzít náušnice. Jaká hrůza! Ale přežila jsem to. Dokonce mám jedny, které svojí ozdobnou částí prolezou na jednom uchu ušní dírkou. Protože ta je lehce nadstandardní. Ne, že bych někdy nosila roztahováky. Ale prostě to tak je. 
A dnes mám v uších tydle:
fotka převzata od šperkařky Doskopet

Žádné komentáře:

Okomentovat