čtvrtek 16. srpna 2012

Prázdninuju

Prázdninuju a navštěvuju známé a rodinu. V neděli jsem vyrazila na návštěvní cestu do Beskyd. Za čtyři dny jsem viděla tři různě velké mimina. Dál jsem chvíli hlídala tři malé děti a byl to docela záhul, aby se mi nerozutekly a neztratily. Navštívila jsem dva spolužáky z vysoké, se kterýma jsem musela jít dopíjet bečku. Navštívila jsem spolubydlící z kolejí, o které jsem zjistila, že bydlí kousek od babičky. A samozřejmě jsem navštívila babičku a část rodiny. Po cestě zpátky jsem se ještě stavila doma u rodičů, podívat se na tatínka, který je teď doma sám, protože maminka je v lázních.
A dneska si jen přehodím pár věcí v tašce a jedu pro změnu do Jeseníků na chatu. Tak a teď teda doufám, že když sem tu prozradila, že nejsem doma, že nás nikdo nevyloupí. Víte jak, všude píšou, jak si člověk nemá psát na FB, že jede na dovolenou a nebude doma. Ale u nás doma přece jen někdo zůstane. :-) A kdo to neřeknu. Pravda je, že je dost lidí, co má FB celý veřejně a ještě tam má svoji adresu.

Žádné komentáře:

Okomentovat