pátek 10. srpna 2012

Vanilková obsese

Miluju vanilkovou vůni. V pondělí jsem si vyzkoušela v Yves Rocher toaletní vodu s bourbonskou vanilkou a voněla mi opravdu jako vanilka. Čistě pudrově vanilkově. Tak jsem si ji hned koupila. Pak jsem si ji doma dala k ostatním a najednou jsem zjistila, že už mám tři vanilkové vůně! A každá voní trochu jinak. Tohle jsou ony:



Ta žlutá první je zmiňovaná z Yves Rocher (20 ml), ta druhá Frosted Berry z Avonu, co jsem si objednala někdy před Vánocema (15 ml) a třetí z limitky Essence Vampire's Love (50 ml). Všechny jsou to toaletní vody. 
Když k tomu připočtu ty dva vanilkové krémy na ruce (jeden doma a jeden v práci) a moji nejoblíbenější zmrzlinu, jak jinak než vanilkovou, tak to vypadá na solidní vanilkovou obsesi. Letošní zimu budu vonět jako vanilkové rohlíčky zdá se. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat