sobota 4. srpna 2012

Mám peníze v bance

"Mám peníze v bance."
"Cože?"
"Mám peníze v bance. Od banky mám takovou kartičku a za tu si v obchodě můžu kupovat věci."
"Jaký peníze? Přišli ti odměny?"
"Ne."
"Ty si ze mě zase děláš prdel."
:-)
Tak takhle mi se doma bavíme. :-)
Taky platíte hlavně kartou? Já jo. Má to svoje výhody. Moje banka má nějaký šílený pravidla, pro výběr z bankomatu zadarmo. Do těch pravidel jsem zatím nějak nepronikla, ale co už. Většinu věcí platím kartou a přijde mi to pohodlnější. Sice se mi stává, že někam jdu a zjistím, že mám v hotovosti jen stovku. Taky se mi stává, že jsou obchody, kde karty neberou. To je pak čára přes rozpočet. Na vybírání peněz mám ještě další kartu. Ale tu mám normálně doma. :-) Občas se prostě v těch moderních vyloženostech nějak ztrácím. Nebo aspoň mám ten pocit. Svoje kouzlo mají i nákupy přes internet. Člověk si to vybere pěkně v klidu domova, zaplatí a pak jen čeká, až mu dojde balíček. Jediným kritickým místem je doručení. Hlavně kam si to nechat doručit.

Žádné komentáře:

Okomentovat