úterý 21. srpna 2012

Tohle není fashion blog

Tohle není fashion blog. Pokud jste zvědaví na fotky mých dokonalých outfitů, tak se patrně nedočkáte nikdy. Nejsem tak cute and sexy. Teda možná i jsem, ale hrozně nerada se fotím. Ale dnes udělám malou výjimku. A poodhalím cudně pomyslný kotníček. :-)
Strávila jsem prodloužený víkend Jeseníkách na česko-polském pomezí. Většinu času jsem trávila v lese.

V lese, kde byla taková ta krásná lesní tráva. Která se mi mimochodem moc líbí. A protože jsem se pohybovala v přírodě po nezpevněných cestách necestách, volila jsem patřičný vhodný oděv, ale hlavně vhodnou obuv. A nyní si dovolím vložit fotku, v mém nejoblíbenějším úhlu pohledu.


Tyhle fotky nohou mě strašně baví. Samozřejmě nevím, zda mé laskavé obecenstvo ocení fotografii části pohorek, části sukně a dokonce i části trička. Nicméně je to asi tak maximum, co jsem ze sebe ochotná vystavit takhle veřejně. :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat