pondělí 3. září 2012

Nikam se nejede :-(

Ti důvtipnější již pochopili a těm ostatním jsem to už řekla. Nikam se nejede. :-( Au revoir příště Francie. Takže místo flákání se někde u moře jsem dneska z vesela naklusala do práce. Tam jsem si zasvinila brýle tak nešťastně, že si asi budu muset koupit nové. Protože mi ta špína zatekla mezi obroučky a skla. No, stejně jsem uvažovala o tom, že si pořídím nové. Protože ty moje pět let staré už mají vůli i tam, kde ji mít neměly a nožičky (jmenuje se to tak?) se jim ohýbají do zcela netradičních směrů. 
V sobotu jsem byla s rodinou u babičky. Tam zas došlo na oblíbené téma "vnoučátka" a že by máti taky už nějaké chtěla. Tak jsem pobavila celou rodinu, když jsem jí řekla, že nevím jak se takové vnoučátka dělají. :-D Smáli se všichni, až se za bříška popadali. 

Poznámka pod čarou: Sice jsem četla, že nudný blog je ten, co nemá žádné obrázky, kromě fotek vlastní kočky, ale co už. Budiž toto nudný blog!


... já si nemůžu pomoct, když ona je tak rozkošná. :-)

1 komentář:

  1. vnoučátka vnoučátka, to jsou furt vnoučátka. A kdo to bude živit, to neřešej.

    OdpovědětVymazat