úterý 25. září 2012

Bblý volby, blbý kampaně

Opravdu si nešlo nevšimnout, že se zase blíží volby. Horší už je poznat jaké. Protože kandidátů na různé funkce je přehršel. Já si třeba chvíli myslela, že herec Županic kandiduje na prezidenta a pak jak mi vyskočil na FB (a jako že tam mi vyskakuje v reklamách pořád někdo), tak jsem zjistila, že kandiduje jen na senátora.
Ale nejhorší jsou ty jejich hesla. Tady snad opravdu vyhrávají negramotní, protože mají to štěstí, že si to neumí přečíst. Výběr toho nejlepšího:
"Zodpovědní lidé se nezadlužují"
Takže přátelé, ti z vás, co máte hypotéku na bydlení jste velmi nezodpovědní lidé. Protože se vám nechce čekat, až si na vlastní bydlení našetříte.
K tomu myslím od stejné strany:
"Děti jsou budoucnost Hané"
Vypečená kombinace. Kdo má hypotéku a dítě se stává nesvobodným člověkem a je tu uvázán jako pes u boudy na řetězu. Protože v dalších 20, 30 letech se nebude moct jen tak sbalit a odejít do jiné země, kraje, města. Prostě nikam.
"Sociální dávky potřebným"
Jasně, pokud znáte někoho, kdo pracuje, tak na ně nemáte nárok. Tak to už tu funguje řekla bych. Kamarádka je na mateřské, mají tři děti, manžel je jedinej pracující (vysokoškolák a kdo ví jestli má aspoň průměrnej plat) a nemají ani přídavky na dítě. Tomu říkám podpora mladých rodin. Dyť prej životní minimum. Na ty malé děti je do 2000 tisíc na kus a to oni už přesáhli.
"Žiju tu s vámi, znám vaše problémy"
Alias na každé veřejné akci jsem se s váma pilně fotila a teď sem si z toho udělala billboard, koukejte!
No a pak je tu nějaká Markéta, co vyhrála soutěž Žena regionu (nebo jak se to jmenuje). Tak v životě jsem o ní neslyšela. Tak jsem trošku zapátrala a sem doma. Markéta Záleská alias bývalá asistentka Ivana Langera. Za peníze z poslaneckého porcování medvěda "udělala" z Korunní pevnůstky centrum kulturního dění. Celkově podle těch jejích aktivit mi příjde jako Ferda Mravenec v sukni. Dokonce má i tykadla. Co na tom, že se jí říká "Íčkova bílá klisna". A pak že se člověk bez kamarádů nikam nedostane.
Tahle země je prostě malej rybník.

Žádné komentáře:

Okomentovat