pátek 14. září 2012

Prohibice!!!

Tak a je to jisté. Je tu prohibice!
19:00 Vyhlásil ministr zdravotnictví, že se nesmí uvádět do oběhu alkohol silnější 20% procent. Týjo! A tak jsme se šli podívat do Alberta, že se kouknem jak stahujou chlast.
19:30 Albert: Regály chvíli hledám, pak jsem poučena přítelem, že tvrdý je jen u kasy, protože jim to bezdomovci kradli. U kasy pohodička. Alkoholu na výběr.
20:00 Kaufland: Regály plné, můžete si vybírat.
21:00 Albert: Z regálu jsou stahovány poslední kousky!!! Nekoupíte ani kapku.
je to rozmazané ne proto, že bych neuměla fotit, ale aby bylo ochráněno soukromí osob na fotografii :-)

21:50 Kaufland: Regály jsou prázdné. Sakra. Začíná na mě padat tíseň, mám chuť na panáka. 
22:30 Přicházím domů a kontroluji zásoby. Mám 1/4 slivovice, 1/3 rumu a celou becherovku. Začínám být klidnější. 

Shrnutí na závěr: Asi po dvou hodinách prohibice dostávám chuť na tvrdý alkohol, i když ho normálně skoro nepiju. Dokud byly regály plné, tak mě nechávaly chladnou. Jakmile jsou ale prázdné, začínám cítit skoro abstinenční příznaky. :-)

2 komentáře:

  1. Na mě ten zákaz zafungoval stejně! Normálně si dám whisku jednou za pár měsíců s přáteli, panáčka maximálně na zahřátí a rum používám leda do bábovky, ale jak to vyhlásili, chytla jsem slinu a začala inventarizovat domácí zásoby... Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si podobnej postřeh napsala i na FB a kamarádi mi hned nabízeli svoje nevyužité zásoby. :-)

      Vymazat