pátek 28. září 2012

Za hezké vysvědčení knihu

Aneb co jsem si dnes koupila. V jednom nejmenovaném knihkupectví v jedné nejmenované obchodní pasáži měli dnes akci na vše 20% slevu. A protože jsem tento týden opět zahájila svoji jazykovou výuku a už jsme dokončili předchozí učebnici, je třeba abych si koupila novou učebnici. Nalákána touto akcí jsem zvesela naběhla do knihkupectví a nic. Neměli ji tam. Ale když už jsem tam byla a přítel si tam vybral knížky hned čtyři, nechtěla jsem zůstat pozadu. A tak jsem si koupila Pražský hřbitov od Umberta Eca. Takže jsem neodešla s prázdnou. A to jsme si ráno dělali srandu, že si vezmem na ty knížky batoh, abysme to měli kam dát. Ehm. Rozhodně to nebylo přehnané. Ono pět knížek je pět knížek. A já se budu muset po té učebnici poohlídnout jinde.
No a já doufám, že tu knížku přečtu. Možná je na čase přestat trávit tolik času bezduchým prohlížením blogů s obrázky. Protože to je v poslední době moje velká zábava. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat