sobota 29. září 2012

Funguje to!!!

"Funguje to!!!" Zakřičela jsem dnes ráno v koupelně. Posledně při nákupu v DM jsem se ocitla ani nevím jak před regálem s dětskou kosmetikou. Takovou tou v barevných lahvičkách. A vzpomněla jsem si na trb, která používá dětské šampony. A když něco používá trb, tak je to exkluzivní zboží. :-) Šampon mě teda nezaujal, ale co mě zaujalo, byl sprej pro snadné rozčesávání dětských vlásků. A to bylo něco pro mě. Moje vlásky jsou hodně jemné a hodně dlouhé. Skoro do pasu. A taky se rády cuchají a já nemám ráda to rozčesávání. Takže za těch pár korun, co ten sprej stál, to byla jasná volba. Měli tam dokonce dva. Jeden ten princeznovej, růžovovo-fialovej-třpytkatej a druhej ve střízlivějším žlutém obalu. Já na tyhle ty princeznovské věci nikdy moc nebyla, takže jsem si vzala ten žlutej. S vůní třešňovou (na obale píšou o třešňovém extraktu). Kdyby někoho zajímalo, jakou vůni měl princeznovskej, tak to byla meruňková. Osobně bych ty vůně přehodila, protože je nad slunce jasné, že třešně jsou spíš růžové a meruňky spíš žluté. A dneska ráno (rozuměj v poledne), když jsem se začala chystat na cestu ven z bytu, jsem to konečně testla. Vlasy pěkně čerstvě umyté, pár nastříkání. Vůně tam byla, docela výrazná, třešňové květy bych v tom nehledala, třešně taky ne, spíš pecky. Vzala jsem do ruky svůj dřevěný kartáč, zajela do vlasů a ...
... žádný velký tahání, nic. Jako nebudem si tu nalhávat, že to bylo jako když zajede nůž do másla, ale pohoda lahoda. Takový česání jsem dlouho nezažila. Protože většinou se vztekám a rozčesávám malé dredy vzadu na krku. Tak dneska nic. A tímto si mě tento výrobek získal a od teď se zas budu zvesela česat s úsměvem na rtech.

Žádné komentáře:

Okomentovat