úterý 8. května 2012

Statisticko-kosmetický

Máme sice maličkou koupelnu, ale v ní spoustu různých pixliček, lahviček a tubiček plných více či méně důležitých věcí, věcí pro zábavu a část z nich tvoří dárky. Samozřejmě jsou pěkně barevné, to musí být, jinak by to člověka nelákalo a kosmetické firmy by neměly co žrát. :-) Napadlo mě je všechny spočítat a rozdělit si je podle barev, abych zjistila, která barva vede. Na první pohled je vidět všude spousta růžové. Ne, že bych jela na růžové vlně, ale prostě věci co mám ráda, se hold dělají v růžovém obalu. A přesně taková ta růžová sladká holčičí barva, která se jinak na mých ostatních osobních věcech vyskytuje minimálně. A jak to nakonec dopadlo?
Celkem jsem napočítala 69 kousků. To číslo mě trošku překvapilo. Některé věci to mají "za pár". Nevím jak ostatní, ale já když je něčeho jen trochu na dně tak jsem celá netrpělivá až to dojde. Samozřejmě normálním používáním. A pak se mi vždycky zdá, že ta trocha vydrží neskutečně dlouho.
A teď po barevném zastoupení:
černá a šedá 2 kusy
fialová 5 kusů
žlutá 5 kusů
modrá 5 kusů - jinak moje nejoblíbenější barva. Styďte se výrobci kosmetiky! :-)
oranžová 5 kusů
zelená 6 kusů
zlatá a hnědá 10 kusů
růžová 13 kusů
... and the winner is:
bílá 18 kusů
Takže vyhrála bílá, růžová byla až na druhém místě. Bílá se očividně tváří nenápadně. :-)

2 komentáře:

  1. Prozkoumala jsem pouze brněnskou koupelnu (doma by to bylo jinak, protože tam mám těch věcí milionkrát víc za celej svůj kosmetickej život) a převažuje průhlednej obal, ve kterém je obsah nějaké barvy, která ubývá, ubývá až není.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak průhledný obaly sem brala jako barevné podle barvy obsahu. :-) Pravda je, že jediná čirá kapalina teče z vodovodního kohoutku. :-)

    OdpovědětVymazat