úterý 22. května 2012

Dneska se mi dějí samé záhadné věci

Dneska se mi dějí samé záhadné věci. Napřed ráno to vypadalo úplně normálně, dokonce jsem se vzbudila bez větších problémů, protože jsem včera šla spát dřív a to těsně před jedenáctou. Ranní čas odjezdu do práce byl taky takový průměr s šancí dostat se do práce skoro na čas. :-) No a pak to přišlo! Nejprve po mně v práci chtěli stovku na nějakou obskurní stavovskou organizaci o které matně tuším že existuje a myslím si, že její jedinou činností je vybírání členských příspěvků. Tahle organizace je dobrovolná a já navíc nejsem jejím členem. A přece nebudu dávat peníze jen proto, že mi to někdo řekl a že to tak dělají všichni? Někdy mám pocit, že lidi jsou jako ovce. Stačí jim něco říct a 80% se prostě podvolí. Co by se muselo stát, aby se začali bránit? Musel by někdo říct každýho druhýho zastřelíme a ty si druhej? Vyburcovalo by je to k nějaké akci nebo by šli na porážku? Do práce přece chodím proto, abych si odtud peníze odnášela a ne je tam nosila. To by popíralo veškerou logiku.
No a z tohoto rozechvění se mi po zbytek dne dařilo. Zavírat si programy, ve kterých pracuji. Zavřít a zamknout si garáž a pak si jít do auta pro tašku. Neschopnost ukončit program, když ho chci zavřít. Později odpoledne na mě padla únava a já se dostala do útlumu. Tyhle ty dny prostě nemám ráda. :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat