pondělí 7. května 2012

Shopping weekend jinak

Nevím kdy přesně začala moje blogová závislost, ale myslím, že to bylo v době, kdy jsem byla doma a nemocná. Strašně ráda si prohlížím obrázky a tak sem objevila tento kouzelný svět. Některé blogy ovšem i čtu, ale pak je tu spousta těch modních a kosmetických, kde je spoustu fotek. A o to mi jde. Jen je to trošku monotematické, protože vždycky se nadhodí téma týdne/měsíce a každý (spíš každá) pak udělá svoji fotokoláž. A téma tohoto víkendu je shopping weekend. :-)
Přijde mi škoda v takhle krásném slunečném počasí pobíhat po nákupních centrech. I když myslím, že je to opět výsadou Prahy, protože u nás na maloměstě prostě nemáme  tyhle obchody a tak se můžeme věnovat zvesela jiným věcem. Ale aby se ekonomika v recesi taky trošku hýbala, tak jsem nakupovala i já! A to sice tři skupiny produktů. V sobotu jsem byla na burze minerálů v Tišnově, kde jsem si koupila zas něco z kamení. Po cestě tam jsme se stavili v Černé Hoře v pivovaru a zakoupili nějaké ty jejich pivní speciály, které jsme pak večer s kamarády popíjeli. A co byla ta třetí věc? Zmrzlina v množství větším než malém, ostatně jako celé léto. :-)  A jako bonus zadarmo jsem se u toho zase trošku opálila, takže začínám mít zase zdravou barvu. :-)

2 komentáře:

  1. ahojky,
    také jsem hrozně ráda četla ostatní blogy a dneska jsem se odhodlala a založila si svůj.. i když je to běh na dlougou trať :)

    Snad nám to půjde a podaří se

    OdpovědětVymazat
  2. Všichni mají blog. No hlavně teď mám uložené ve sledování ty, co mě hodně zaujaly. Lepší než je furt lovit z historie.

    OdpovědětVymazat