pondělí 27. ledna 2014

Složitý problém k řešení

Myslím si, že jsem celkem dost chytrá a s ledasčím si poradím. Ale s jednou věcí mám pořád trochu problém. Nerozeznávám pravou od levé. Třeba dneska. Jdu si takhle v drogerii ke kasám a tam na jedné straně nikdo, na druhé straně nikdo. Ani taková ta cedulka, že kasa nepremává tam nebyla. A za mnou volá prodavačka: "Jděte napravo!" No, super, říkám si. Jak mám sakra vědět, která je pravá? Musela jsem se hluboce zamyslet, ale po chvilce zaváhání jsem to dala na první dobrou. Pravá, levá, bojuju s tím pořád. Pro mě jsou to dost abstraktní pojmy. Proto mám problém, když mi někdo vysvětluje cestu: zabočíte doprava, pak rovně, pak doleva... No a já než si to stihnu pořádně uvědomit, tak to zapomenu. Ale mám na to jednu takovou fintu. Když jsem byla malá, nedokázala jsem mrknout pravým okem. Jen levým nebo zavřít obě naráz. Takže teď, když mě někdo postaví před takový záludný problém, prostě mrknu jedním okem a mám jasno, která strana je která. Takže až uvidíte někoho, kdo na vás po nasměrování napravo nebo nalevo laškovně mrká, může to mít úplně jiný důvod.
A ještě k těm prodavačkám a kasám. Všimli jste si, že v Bille říkají místo "Dobrý den" "Máte Billa kartu?" Nebo to dělají jen u nás? Já už je ani nezdravím, protože ony (vždycky jsou tam ženské) mi odpoví: "Máte Billa kartu?"

1 komentář:

  1. :DD aj v DM a Tescu :))

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat