neděle 12. ledna 2014

Potřebujete pomoc?

"Potřebujete pomoc" se mi zobrazí při přihlášení na Google. Ano, potřebovala bych pomoc s:

- Najít a vyměnit baterku do váhy. (A to už jsem i zvládla, protože baterku jsem našla na první dobrou.)
- Vymyslet co dělat venku. Nechce se mi sedět pořád doma, ale když jdu ven, do těch liduprázdných ulic, tak to taky zas taková zábava není. Navíc jak se teď stále ještě brzo stmívá, tak po tmě se trochu i bojím, když nikde není ani noha.
- Potřebovala bych se konečně odstřihnout od bývalého. Bohužel to, že mi tak jednou do týdne napíše, mi v tom nepomáhá. Navíc si stále ještě u mých rodičů parkuje motorku. Ale s tím by snad měl být už konec. To, že mi nedělá dobře se s ním potkat, jsem si teď ověřila za krátkou dobu dvakrát. Chci, aby to už konečně bylo za mnou.
- Docela by se šiklo mít čisté auto. Ale bojím se, že by se naplno objevily všechny ty drobné šrámy, co mi tam jiní motoristé pořídili. Tímto je zdravím bezohledné parchanty a nemám je ráda.
- Potřebovala bych někoho, ke komu bych se mohla v posteli přitulit. Kočka je sice fajn, ale není to ono.
- Potřeboval bych pomoc s technickýma věcma. Šrouby u postele teda už mám dotažené, ale přece jen nechci tyhle a podobné věci dělat sama.

Nějak mám pocit, že emancipace se zvrhla. Nejsem žádná feministka, aby mi chlapa nahradil šroubovák, křížovej šroubovák, sada klíčů a vibrátor. Bohužel někteří chlapi se i v době, kdy se dá sperma mrazit, chovají, jako by jejich role v zachování života, byla stále nezastupitelná a je to jediné, co můžou nabídnout. Nezbývá jen doufat, že tihle budou vyloučeni přírodním výběrem. Protože to jsou fakt výjimeční exoti. :-)

PS: Když si to po sobě čtu a vidím ty chyby, nebo spíš někdy nevidím a dívím se, proč je to podtržené, tak zjišťuju, že jsem asi dysgrafik a dyslektik. No, teď už je to jedno, školský vzdělávací systém mám za sebou.

Žádné komentáře:

Okomentovat