pondělí 19. listopadu 2012

Sedm korun

Včera, když jsem potřebovala naproti v Albertu koupit vajíčka, mouku a cukr, se mi dostalo dobré rady od staré paní. Když jsem tam v regálu prohlížela vajíčka (a jako víme, já si je vždycky pěkně otevřu, abych viděla jak vypadají uvnitř) a dávala je do košíku, přiblížila se ke mně starší paní.
A říká: "Vedle v Penny je mají o sedm korun levnější."
Tak jsem jí řekla: "Já to vím, ale nebudu kvůli tomu obíhat pět obchodů kvůli jednomu nákupu." Ono to ani nešlo nevědět, při té reklamní masáži v rádiu.
A ona mi na to: "Až budete v důchodu, tak Vám těch sedm korun bude stát za to."
Tak jsem jí řekla, že až budu v důchodu, tak si pořídím slepice a budu mít vajíčka zadarmo. Pak mě napadlo, že jsem jí měla zkontrolovat košík a vytřídit jí věci, co nepotřebuje, aby ušetřila.

Ale! Vánoce se blíží, už za měsíc a pět dní. Jak říkali dneska v rádiu. Už jste napsali Ježíškovi? Já jo. Přítel se dokonce už sám ptal, jestli mu pošlu nějaký wishlist. Takže jsem mu dneska poslala jeden svůj pěkně připravený. Máma se mě ptát nebude, babička už vůbec ne a brácha si vzpomene tak týden před Vánocema, to je jeho doba, kdy se o to začne zajímat.
A jak se připravuju já? Já mám A4, kde to mám v tabulce všechno pěkně zakresleno. Proč v tabulce? Protože u nás v rodině spousta lidí slaví kolem Vánoc svátek i narozeniny, takže je toho prostě víc. Tak je tam mám všechny obdarované pěkně zapsané a postupně doplňuji, co jim dám, případně odškrtávám ty, jejichž životní jubilea už proběhla. Jsem na sebe opravdu pyšná, jak to mám hezky výtvarně ztvárněné, ale kvůli vysokému stupni utajení sem nebudu dávat fotku. Možná jen kousek doplňujícího textu zde přiložím:
"Boxing day = 24.12. dopoledne - schánění dárků na poslední chvíli a boxování o ně v supermarketu s dalšími zoufalci. Doména zejména mužů."

Žádné komentáře:

Okomentovat