úterý 13. listopadu 2012

Zářezy na pažbě

Schválně, kolik máte zářezů na pažbě? Ne, dneska to skutečně nebudou memoáry stárnoucí kurtizány, která už může leda tak sepisovat paměti. Dneska to budou lovecké historky. Protože i auto může být zbraň a stejně tak je na něj potřeba mít oprávnění, můžu mluvit o zářezech na pažbě. Samozřejmě hypotetických. Nikoho jsem zatím ještě nepřejela, i když ten pán, co přecházel tři metry vedle přechodu pro chodce si o to vyloženě koledoval. Ale já bych ho stejně nepřejela. Jen bych do něj tak lehce strčila. Nic by se mu nestalo, měl péřovou bundu. Aneb: "To je hadrák, ten neublíží, ten leští." Na to si vždycky vzpomenu, když se mi motají neukáznění chodci v cestě v zimním období.
Dalšího jsem mohla dostat, když jsem vyjížděla z města. Omrzel ho život, jinak si neumím vysvětlit proč se někdo vydá na kole v černém oblečení a bez jakéhokoliv světla.
Nicméně opravdu mi zatrnulo, když se přede mnou ze tmy najednou vyloupl pěšák, který kromě toho, že byl jak jinak než v černém, tak ještě navíc šel po špatné straně. Ale takhle v noci, když nejste vidět je to stejně jedno. Normálně jezdím v noci uprostřed silnice, ale pokud jede něco v protisměru, tak hold na kraj uhnout musím a dálkové musím mít vypnuté. A když mě tam pak na kraji čekají taková překvapení. Dnes to dopadlo šťastně, všichni přežili. I když... ono tam jezdí těch aut docela dost, takže můžu mluvit jen za sebe.
Pak tu ovšem máme i zvířátka. Ale tak já nejezdím jak prase a když vidím pejsky a kočičky, tak ještě zpomalím. Po tmě je to s nima o něco horší, ale to jezdím ještě pomaleji. A posledně jsem dokonce viděla v poli svítící očičko. A taky už mám i vychytaný určitý místa, třeba to, kde chodí černej kocour.

Žádné komentáře:

Okomentovat