čtvrtek 8. listopadu 2012

Pikantnosti

Přeposílačka, no jo. Tak si to udělám po svém. :-)
Prozradím vám na sebe blíže neurčitý počet pikantností z mého života.
Bohužel, jsem introvert. Proto si ty nejzajímavější nechám pro sebe.
Taky jsem tak trochu paranoidní. Takže neuvedu žádný osobní detaily.
Ráda provokuju lidi. Protože je tak rozhodím a vykolejím z nacvičených rolí. Já tím poznám co jsou zač. No, někdy to za to snad ani nestojí. :-)
Mluvím sprostě. Hlavně, když jsem vytočená. Ale co už.

Hmm, ono to má i nějaký otázky...

1. Jaký vztah máte se svými rodiči a prarodiči? Rodinný. :-)
2. Kdy jste se v životě nejvíc báli? Já se bojím každé ráno, když jedu po dálnici.
3. Kolik chcete mít dětí? Tolik, aby to koštovalo za 30 000 přídavků. :-)
4. Byli jste někdy na nějaké operaci? Na kastraci naší kočky.
5. Jaký první název písničky vás napadne? I wanna Be Loved by You
6. Co vás první napadne, když se řekne víkend? Už aby byl!
7. Nejoblíbenější jídlo? Maso!
8. Nejnenáviděnější jídlo? Vnitřnosti. Brrr.
9. Největší módní přešlap v životě? Tak dramatické to nikdy nebylo. :-)
10. Největší trapas v životě? Já to tak neprožívám.
11. Jaké sporty ovládáte? Chtěla jsem koupit fotbalovou ligu, ale nějak to nevyšlo. Takže neovládám žádný sport. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat