středa 7. listopadu 2012

Co nosí dámy, ženy a pindulíny?

Co nosíte, když chcete na okolí zapůsobit a cítit se milionově?
Dámy nosí sukně.
Ženy nosí i kalhoty.
A pindulíny nosí tepláky. Nejlíp, když to jsou hustomegakrutopřísně značkové adidasky. Yes! A nejlíp, když je značka vpředu i vzadu. Jen ať to každej vídí, že na to mám, třeba i zezadu. K tomu pěkně tríčo adidas. Podle toho, jak velký mám pozadí je vidět, že do fitka nechodím a na válení doma u televize je toho za ty peníze škoda. Takže hurá mezi lidi, ať mi všichni závidí. Prostě jsem kočka.
Stačí se rozhlídnout venku na ulici. A co se nosí? 80% jsou lyžaři. Černá sportovní bunda, džíny a tenisky. Všichni v černé, všichni zaměnitelní, všichni nenápadně splynou s davem. No jo, taky chodím v černé. Ale mám barevné doplňky. Ale ne ve stylu rosničkově zelené válenky a ve stejném odstínu šálu. Všimli jste si toho? Tuto sezonu je to cool, sladit válenky barevně s šálou. Já chodím v sukni. A každej na mě kouká. Ale kdo se bojí, sere v koutě. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat