pondělí 23. července 2012

Tak jsem dneska byla v DM...

Tak jsem dneska byla v DM. Rozumějte v TOM DM, odkud je problém odejít s prázdnou. Neříkám, že zrovna tuhle drogerii nemám ráda. Mám. Prodejna je pěkně světlá, velká, všude dost místa. Prodavačky dobré, málokde otravujou a plíží se za mnou. A pokladny fronta tak akorát, pokud není zrovna před Vánocema. Prostě ideální pro člověka, co potřebuje všechno koumat, všude se desetkrát vrátit, všechno si prostudovat. Nebýt to německý řetězec (nebo rakouský?), tak je mám ještě radši. V němčině se hrubě orientuju, takže ty jejich extrabuřty na etiketách mi moc nedávají.
Ale! Rozhodně netrpím nakupovací mánií. Jak čtu na spoustě blogů, že šli jen pro ubrousky a odnesli si plný košík. Tak to mi fakt nehrozí. Dokonce i ty jejich kupónky už na mě ani nepůsobí. Jako je to hezký, ale vyberu si z toho jen to co kupuju stále. Maximálně tak řasenku, když potřebuju. Nejoblíbenější moje sleva je tudíž ta na 25% na výrobek a když se povede tak na celej nákup. A zbytek většinou skončí v koši. Blbý je to před Vánocema. Člověk se má tendence "inspirovat" z těch jejich kupónků a potom? Potom to najde pod stromečkem. Jako třeba já. Moje maminka takhle kupuje voňavky. :-) Tak tu máme Vánoce v červenci, příhodné téma. Odpusťte mi to, jsem nachlazená a mám zalehlé ucho. :-)
Takže dneska jsem zvesela naběhla do DM po cestě z práce. Pod záminkou nakupování věcí, které nepotřebuju, protože v poslední době je můj život dost chudý na podněty. A to se dá léčit právě tím, že si něco důležitého člověk koupí. Vybrala jsem si obrovskou prodejnu, snad největší co znám. A nic. Všechno jsem to prošla, zkoukla. A prostě nic. Nic co bych fakt chtěla. Vždycky, když jsem vzala něco do ruky, tak jsem si představila další podobný věci, co už doma mám. Jednu jedinou věc jsem chtěla. Papírový kapesníky, co si vždycky kupuju a ty jsem tam nenašla. Tak nevím, doufám, že je nepřestali dělat.
Co z toho plyne? I takovej sysel jako já, co si rád kupuje věci do zásoby, se dostane jednou do stavu, kdy je prostě přesycenej a materiálně znechucenej. Do stavu, kdy by radši měl volnej prostor a zatím se těší, až to všechno co doma nasyslil pěkně vypotřebuje. :-)

2 komentáře:

  1. Nevěřííím.. :D :D já si vždycky něco koupím.. i když jen maličkost..prostě musím..!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam občas chodím jen tak pro ten jejich časopis. :-) Vím, že se dá nechat si ho posílat domů, ale to není taková zábava.

      Vymazat