neděle 22. července 2012

:-(

Letošní léto je fakt difný. A navíc jsem teď nachlazená, bolí mě klouby a mám něco s uchem. Před tím jsem byla jen hrozně unavená. Taky jsem ještě letos ani nebyla na in-linech. Běhat jsem na jaře začla, celkem jsem dělal dobrej progres, pak to trochu ustalo a naposled sem byla minulé pondělí. Taky jsem ještě nebyla letos na kole a to hlavně proto, že jsem si ho tu neměla kam dát, protože tu v našem paneláku byly všechny kolárny plné. Minulé pondělí jsem konečně dostala klíče od kolárny, z půlky už zaplněné. Juchůůů. Minulý víkend jsem si chtěla z práce konečně dovést kolo, ale furt pršelo. Tendle víkend sice neprší, ale já sem ráda, že sem ráda. Jestli to bude takhle pokračovat dál, tak budu brzo vypadat jako Homer Simpson. Jediný pozitivní, že už sem si stihla párkrát zaplavat venku ve vodě. A trochu se opálit. Doufám, že další vývoj léta bude pokračovat lepším směrem.

Žádné komentáře:

Okomentovat