úterý 24. července 2012

Poznáváme města v kraji

Dnešní den byl poznávací. Navštívila jsem hned čtyři města v našem kraji. A kromě toho, ze kterého jsem ráno vyjela do práce, všechny pracovně. Dnes jsem ujela asi 130 kilometrů a to dvě různými auty. A vůbec to dneska bylo o autech, protože tu nejdelší cestu do jiného města jsem musela na školení řidičů. Školení řidičů je nutnost. Každý ho musí jednou za rok absolvovat. A protože já ho u nás na základně promeškala, protože jsem byla v Rakousku, musela jsem na něj jet teď. A jak to probíhá? Všichni se sejdeme do místnosti kam se vejdeme a přijde majitel/ka autoškoly, aby nám řekl/a co je nového. A protože jsem to dneska absolvovala jinde a jinak, tak jsem viděla majitelku autoškoly a bylo vidět, že na to má jiný "ženský" pohled. Přišlo mi, že to brala víc tak nějak emotivně. Rozuměj z pohledu vlastní bezpečnosti. Třeba: samozřejmě, že cyklista na přejezdu přes silnici nemá přednost, ale pokud vám tam vjede, uvidí vás tam půlka města, že jste ho srazili a vy už pak těžko budete vysvětlovat, že neměl přednost a vjel vám tam. Zatímco majitel autoškoly u nás to bere tak nějak víc technicky. Rozhodně to není vůbec špatné tohle absolvovat. Jednak se člověk dozví co je nového a jednat se dozví nějaké místní zvláštnosti, na co si dávat pozor. I když ty místní zvláštnosti pro mě zrovna dneska moc přínosné nebyly, protože se v těch místech vůbec nevyskytuju. Ale hlavně se člověk může zeptat na cokoliv, s čím se za volantem potká, jak by to měl řešit. Ovšem šedivá je teorie, zelený je strom života.

Žádné komentáře:

Okomentovat