středa 13. června 2012

Ověřování komentářů a odměna pro moje pravidelné čtenáře

Tak jsem snad zrušila ověřování komentářů. Aspoň doufám.

A protože jsem dneska měla fakt protivný den a tak někomu udělám radost. Odměním všechny své pravidelné čtenáře k dnešnímu dni (teda čtenářky :-) ), klidně obě dvě pokud mi zanechají komentář pod článkem, kde bude uvedeno:
- jestli je opravdu zrušeno ověřování komentářů
- svůj mail (pokud ho nemají na svém profilu k blogu) na který se jim ozvu ohledně kontaktu
- jakou barvu by rády z výběru černá/světle modrá/bílá/červená/světle žlutá, možná je i kombinace!

A o co můžete dostat? To bude překvapení. :-)
Dáme si termín? Vidím to tak na týden, dva. Prostě do konce června.

4 komentáře:

  1. Jéé supeer :)) Líbila by se mi černá, nebo modrá :)Jinak ověřování je vypnuté

    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No ty si šikovná, ověřování mě na blocích strašně štve. Máš příjemný design blogu, jsem tady poprvé, tak se tady porozhlídnu.

    OdpovědětVymazat