čtvrtek 7. června 2012

Funguje to?

Funguje na vás reklama, slevy, akce? No mě tak na půl. Všudypřítomné blogová masáž na kosmetiku Ziaja mě nenechala chladnou, zaujal mě enzymatický peeling. Tak jsem trošku zapátrala, kde by se k němu dalo dostat v kamené prodejně a s překvapením jsem zjistila, že Ziaju prodávají v jedné naší neřetězcové klasické drogérii. Dneska jsem bloumala po městě a za čtvrt zavíračka jsem si vzpomněla, že jsem to chtěla okouknout. Zašla jsem tam, našla jsem regál s kosmetikou a pátrala. Neměli to totiž seřazené podle značek, ale podle produktů. No a taky tam měli kartičku, že při nákupu jakýchkoliv dvou produktů Ziaja dostanu odličovač zdarma u pokladny. No a jak to dopadlo? Peeling jsem našla a k tomu přihodila balzám na rty. Pomerančový. Šla ke kase, zaplatila a nic. Tak jsem se připomněla, prodavačka jako že zapomněla, ale vydala. :-) Takže celá akce tři kousky za 125 Kč, to je myslím dobré. Navíc musím říct, že ten balzám na rty je opravdu dobrej.
A na jaké další akce jsem se nechala nachytat? V H&M probíhala minulý týden akce nakup nad 600 dostaneš kartu na 150 na příští týden. Ehm... Byla jsem tam dvakrát, ale ty krásné letní šaty jsem fakt potřebovala a budou na léto super. :-) No a DM a jejich bodíky, žejo sbírám, sbírám. :-) Někdy mě jejich ceny s porovnání s Rosmannem spíš pobaví, ale zas se mi líbí jejich prodejny. Ale abych byla takový blázen, jako lidi na FB, co nadávají, že z kuponových knížek využijou málo kuponů, to mě teda opravdu netrápí. Taky mám kartu Billa clubu. A to jen proto, že mají prostě dvojí ceny. :-( Kluc card mě vůbec nezajímá. Poměr toho co mi vrátí k útratě mi příjde vyloženě směšný. Dnes jsem viděla u Bati slevu na druhý pár 20%. Pchá! Já si nedávno v Renu koupila dvoje sandále se slevou na druhý pár 50%.
Takže zhodnocení?
FUNGUJE TO!!!
:-)

2 komentáře:

  1. Tak to si skvěle nakoupila. Já na tu Ziaju nemám štěstí. Chtěla bych kakaové máslo na tělo plus něco co by mě zaujalo, ale u nás prostě nemám asi šanci. Jinak akce, slevy, recenze a všechno možné na mě působí obrovsky. Nakupuju i to co nepotřebuju, bohužel:/

    OdpovědětVymazat
  2. Já to samozřejmě všechno potřebuju, jen mám potom zásobu na několik let dopředu. :-) Oni ví proč to dělají, protože pak člověk podlehne a koupí si to, co doma jen v jiné podobě.

    OdpovědětVymazat