neděle 17. června 2012

L'eau de robinet

Není lepší nápad než trávit parné letní dny v žáru města. Vléct se po ulicích jako velbloudi a hledat oázu s chladným stínem. Plánovat trasy tak, aby byly co nejvíc ve stínu. Já strávila víkend pěkně ve městě. Včera jsem potřebovala zajít na nádraží a koupit lístky. A nebyly to jen tak obyčejné lístky na vlak milé děti. Jedny byly do Prahy na Regiojet, druhé sice od ČD, ale zato do Rakouska. Po cestě zpátky jsme se stavili na oběd a já si chtěla dopřát k pití něco opravdu luxusního, zkusila jsem si objednat "L'eau de robinet" čili obyčejnou kohoutkovou vodu. Nevím jestli jste to někdy zkoušeli, ale je to opravdová vzácnost. Vím jen o dvou restauracích, kde vám něco takového přinesou. Pakliže ovšem nejste pes. To vám přinesou skoro všude, kam vás pustí. :-) Opravdu nechápu, proč když přijdu do restaurace na jídlo, dám si tam jídlo, dám si tam pivo a ne jedno, tak proč mi nemůžou donést sklenici obyčejné vody? Nechci žádné třetinky s bublinkama. Copak chci tak moc? Copak by je to zruinovalo? Rozhodně jsme včera v tom horku nebyli jediní s podobným přáním. Prostě pokud nejste pes, tak na to ve většině podniků rovnou zapomeňte.

Žádné komentáře:

Okomentovat