sobota 9. června 2012

Lakujeme na léto

Dneska to bude o mé velké zálibě a to lakování nehtů. Částečně kvůli práci a částečně kvůli výdrži si skoro nelakuju nehty na rukou, ale zase o to víc se vyřádím na nohou. Vyhovuje mi tam větší plocha a taky to, že obě nohy můžu lakovat pravou rukou. Nehty na nohou si lakuju více méně celoročně, ale v létě si to vyloženě užívám a často to obměňuju, narozdíl od zimy, kdy mě nic nenutí, protože to není vidět. Můj současný výtvor:

Základ 

S krackelovacím lakem

Krakelovací lak jsem vyzkoušela nově koupený od Miss Sporty v modré. Upřímně nadšená z něj příliš nejsem. Zasychal mi v průběhu lakování pomalu i na štětečku. Na nehtech to vypadá nakonec dobře. Ale utvrdilo mě to v tom, že ty tři barvy co mám (černá, stříbrná a modrá) mi už stačí.


Žádné komentáře:

Okomentovat