úterý 2. prosince 2014

Nejlepší dovolená je v zimě

Nejlepší dovolená je v zimě. Ať si říká kdo chce co chce, prostě není nad to, mít v zimě v pracovní den volno. Má to jen samé pozitiva. Dneska jsem si to opět potvrdila. Ráno vstanu za světla. Mazlení s kočkou provádím sice i normálně, ale takhle nás nic neomezuje a já nemusím nikam spěchat. Můžu si dopřát dlouhou a bohatou snídani. A to buď doma a nebo si koupit něco venku, pokud se rozhodnu vyrazit ven hned ráno (teda spíš po probuzení). V klidu jsem si ometla auto od sněhu, i když jsem s ním nikam dnes nejela, protože ono stačí, že je na něm ledová krusta, tak aspoň sníh jsem dala dolů. Mohla jsem se procházet za světla a dokonce jsem se i za světla vrátila. No kdy se vám to povede v pracovní den? Tady se pomalu začíná šeřit už ve dvě, takže dostat se ven za světla po práci je trochu z kategorie sci-fi. Nedávno jsem navíc četla, že pro dostatečnou syntézu vitamínu D je třeba se pohybovat venku hodinu, nejlíp dvě. Za světla samozřejmě. A přitom prý stačí mít vystavený slunečnímu záření jen obličej. Navíc se mi povedlo koupit materiál na dva vánoční dárky. A když už jsem byla venku, tak jsem hlavně všude v obchodech očumovala vánoční dekorace, že si taky něco doma vyrobím, tak abych nasála tu pravou inspiraci. A samozřejmě jsem si dala punč, protože na vánočních trzích je to jednoznačně nejlepší atrakce. A taky musím zjistit, ve kterém stánku je nejlepší punč, abych pak mohla chodit najisto a zbytečně netápala.
A vůbec jsem byla dneska děsně produktivní. Zašila jsem si ponožku s pejskem, udělala si mašli a la Hello Kitty (už se těším, až si ji dám na čepici s kočičíma ouškama), nakrémovala si všechny boty, vynesla koš a to ještě před sebou mám celý večer. A teď jsem na internetu zahlídla skvělý námět na dárek pro bratra! Paráda. Už se mi to začíná pěkně sumarizovat ty dárky. Jen tak dál a mám to v cajku.

Žádné komentáře:

Okomentovat