pátek 5. prosince 2014

Marnotratná blondýna nakupuje

Je asi na čase udělat tu na blogu nějaké zásadní změny. Blog se teď nově bude jmenovat "Marnotratná blondýna nakupuje". Co mě k tomu vedlo? Potřebovala jsem kočce koupit kočkolit, jen takový rychlý nákup. Takže jsem vyrazila pro něj a za hodinu jsem utratila patnáct set. Někde se stala chybička, protože ten kočkolit sakra stojí jen dvacet pět korun. Stává se ze mě shopaholička. Napsala bych i nákupní maniačka, ale to bych se mohla dostat do křížku s jednou nejmenovanou slovenskou reality show. 
Ode dneška to prostě bude: Marnotratná blondýna nakupuje. A po novém roce čekejte giveaway o dárky sirotečky, tedy ty, které se mi v tom nákupním šílenství podařilo koupit, ale pak se pro ně nenašel žádný obdarovaný. Občas tento systém praktikuju. Nakupuju dárky a pak si udělám seznam obdarovaných a spáruju to. Jenže letos to vypadá na hooodně velký ježíškův pytel. 

Žádné komentáře:

Okomentovat