čtvrtek 4. prosince 2014

Takhle se nakupují vánoční dárky?

Dneska jsem vyrazila do víru velkoměsta, jakože podívat se na vánoční dárky. Měla jsem jeden tip na dárek, tak jsem ho chtěla vidět osobně. A taky mám dárkovou kartu HM. Tak když už jsem šla kolem... Po té co jsem odcházela z HM jsem měla dvě igelitky (malou a velkou, protože oni mají dvě patra a já jsme tam samozřejmě neplánovala utrácet) a utraceno skoro 400,-. Takhle se nakupují vánoční dárky? Ale dobře, ty rukavice, co fungují i na dotykové telefony fakt nejsou pro mě. I když jsem si je na místě musela zkusit, jestli to fakt funguje, když dva páry stojí 70,-. A ty nášivky s dinosaurama, pro ty mám taky zamýšlené příjemce, navíc stály 15,-. Za to s nášivkama s Bártem Simpsonem zatím mám jen mlhavý plán. Ale za tu cenu? Musela jsem je vzít. 
Nakonec jsem ale došla tam, kde byl můj hlavní cíl a to do knihkupectví. A tam jsem se nejen dívala. Nákup mě vyšel přes 800,-, těch knížek byla fakt hromada. A ani jedna z nich nebyla pro mě. To je co říct, protože z knihkupectví, pokud platím, málokdy odcházím s prázdnou. Tímhle se mi podařilo vyřešit dárek pro tři lidi. Začínám to pěkně dávat dohromady. 
No a samozřejmě po cestě zpět jsem to vzala přes DM. (Začíná mi připadat trošku podezřelé, že tak často navštěvuji obchody s dvoupísmenným názvem, zatím s tím však neplánuji nic dělat.) Tam totiž mají slevy na parfémy a já si tam chodím očichávat favority, které jsem si zatím nekoupila. Ovšem všeho do času. Potom mi z toho ale vychází, že můj ježíšek se jmenuje M. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat