středa 20. listopadu 2013

Yankee candle pro chudý

Dneska to bude ve stylu jakože Yankee candle pro chudý. Tyhle svíčky mají vypečený názvy. A taky pěkně mastný ceny. A to je tak všechno, co o nich vím. Moc velká pálka na mě za svíčku. A protože teď je brzo tma, někdy dokonce celý den, když je pod mrakem, je nejlepší čas si trochu přisvítit teplým světlem svíčky. A když je k tomu i voňavá, tím líp. Protože tu teď po přestěhování mám za rohem Kaufland, tak chodím nakupovat tam. Jsem tvor línej, chodím nakupovat, kde je to nejblíž. A oni tam mají voňavé svíčky, dokonce se spoustou různých vůní na výběr. Takže jsem si napřed koupila vanilku, to byla jasná volba, vanilku já miluju. (Ježíšku, pokud mi chceš donést nějakou kosmetiku nebo jinou voňavou věc, s vanilkou to bude ta nejlepší volba.) A ta svíčka nejen že voní nezapálená, dokonce provoní byt i po zapálení, takže super! Všechny ty vůně, co jsem tam očuchala byly příjemný, voněly tak jak to, co tam bylo napsáno na obale. Takže jsem si koupila ještě levanduli a vánoční cukroví. A musím říct, že oproti svíčkám v Ikei, co jsem čuchala včera a co byly příliš intenzivní a trošku umělé, jsou super. A teď si dáme fotku:


Takhle to teda dopadá, když mi u focení asistuje kočka. Ona je to zvědavá opice, takže strká čumák všude. Vůbec ji nezajímá, že leze do záběru. 
A takhle to vypadá bez kočky:




Žádné komentáře:

Okomentovat