neděle 10. listopadu 2013

Malej šmírák

Z mojí kočky se v poslední době stal malej šmírák. Musí být všude se mnou. Doopravdy všude. Jakmile se zavřu v koupelně, tak za chvilku začne škrábat na dvěře a mňoukat, že chce dovnitř. A když je vevnitř tak si sedne na vanu a je spokojená, že je tam se mnou. Někdy se zdá, že si mě nevšímá a je dokonce v jiné místnosti. Ale tam sedí vždycky tak, aby na mě viděla. Jediné, kdy mi nevěnuje tolik pozornosti je, když fascinovaně pozoruje potkana. Takže já jsem dneska večer pekla muffiny a ona seděla vedle v pokoji na stole (i když tam nemá co dělat) a hypnotizovala potkana. Pokud budete péct muffiny, tak lentilky na zdobení jsou zajímavý nápad. Bohužel po upečení to není až tak pěkné. Barva se z nich nějak vypekla, takže vypadají, jako bych je před tím ožužlala do bíla. No nic moc. A taky se mi při tom míchání těsta definitvně rozpadla metlička na prvočinitele, teda dráty. To, že nejsou navařené na pevno a jen tak stčené v tom drátěném držadle jsem věděla, když z něj poměrně záhy po koupi, asi tak při prvním použití, začal jeden vylízat. No a dneska, jak jsem zuřivě míchala druhou dávku, mi z toho vylezla půlka těch drátů. Horko těžko jsem to domíchala a letěla do koše. No a pak ty lentilky... Měla jsem se na experimenty vykašlat a dát tam brusinky. Ale jinak to dopadlo dobře. Nepřipálila jsem je. A vyzkoušela jsem na ostrý start novou horkovzdušnou troubu, hned na dva plechy. Malej šmírák se u toho občas motal a taky dopadl dobře, protože se nespálil ani nic neshodil. A já si asi zítra v Lidlu koupím na zdobení cukrová písmenka, aby mě zas příště nenapadly nějaké pokusy s lentilkama.

Žádné komentáře:

Okomentovat