úterý 20. srpna 2013

Vyladěná


Takhle krásně jsem to měla dneska vyladěné, jak jsem si všimla v práci. Tričko mi ladí s Kukym na klíčích. Akorát že to nebyly klíče od práce. Mám na všemožné klíče lety vyladěný systém. Různé svazky pro různé příležitosti, vlastně spíš od různých nemovitostí. Abych to všechno netahala jako hradní paní v obrovském svazku. Takže mám klíče od práce, klíče od domu, klíče od našich, v práci další klíče od detašovaného pracoviště, do toho sem tam nějaké ty klíče od aut... Na klíčích od nemovitostí mám přívěšky, protože se to podle nich dobře po hmatu hledá v tašce. Je mnohem jednodušší nahmatat patřičné plyšové zvířátko, než uniformní svazek klíčů. A tak jsem ráno vytáhla Kukyho. Jenže on není klíčích od práce, jak mi došlo později. Prostě ráno nejsem ještě při plném vědomí a v plné mentální síle. Ostatně co byste chtěli po sově v sedm hodin ráno.

Žádné komentáře:

Okomentovat