neděle 25. srpna 2013

Oblíbená snídaně z Kunína

Moje oblíbená snídaně jsou kuličky s Mikyškou. Jenže ta, kromě toho, že je ve své kategorii bezkonkurenčně nejdražší, doznala za ty roky pár změn. Nejprve ji přejměnovali na Kyšku a ta pěkná kočička z obalu zmizela. Škoda, měla jsem ji ráda a vždycky tam bývala :-( Pak ji dali z bílé neprůhledné petky do tetrapaku. (Toho data trvanlivosti si nevšímejte, ta fotka je tak stará.)


To mi bylo celkem fuk. No a pak se rozhodli to vytunit a změnili složení. Přišla jsem na to tak, že jsem si ji zas po dlouhé době koupila a jak jsem ji ochutnala, tak si říkám, ta chuť je nějaká planá. Bývala lepší. Nic moc. Takhle ze předu to má na obalu napsáno jemnější chuť. Jestli myslí jemnější, to že je bez chuti, tak to sedí. Kouknu na složení a ...


... a jsme doma. Obsah tuku 1,5%?! To se ze mě jako děláte prdel? Všichni víme, že tuk je nositelem chuťových vlastností. A když ho z toho pěkně vyberou, tak tak chuť bude taková planá. Navíc to beru jako podvod, protože červená barva vždycky značí vysoký obsah tuku. Třeba jako to plnotučné mléko vedle. Prostě jsem z toho byla hodně zklamaná a už nikdy si to nekoupím. Ach jo, další věc, kterou jsem nucena vyškrtnout ze svého nákupního seznamu. To se nám to hezky zkracuje. Stejně tak dopadla Lučina, protože část svojí produkce začli vyrábět v Polsku.

Žádné komentáře:

Okomentovat