středa 14. srpna 2013

Ode dneška budu jako princezna!

Dlouhou dobu jsem spoléhala na vlastní inteligenci. Ale nikam to nevedlo. Ještě ze mě kvůli tomu nikdo nesedl na prdel a nezíral s otevřenou pusou jen proto, že jsem tak inteligentní. A tak jsem se rozhodla jít na to jinak. Ode dneška budu jako princezna! Ostatně svoje dlouhé blond vlasy nosím od léta rozpuštěný. Tak jsem si k tomu ještě nalakovala nehty pískovým lakem od provařené značky v odstínu Princess.


Navíc, jak jsem až v práci zjistila, mi krásně ladí s nášivkou na sukni. :-)



A víte co? Ono to funguje! Všichni chlapi jsou na mě milí, když mi někde upadnou klíče nebo něco, hned mi to podávají, usmívají se na mě. A já se cítím jako princezna. :-)

3 komentáře:

  1. Myslím, že nalakovanými nechty to zas tak úplně bejt nemůže...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, není to těma nehtama, je to o mentálním naladění. :-)

      Vymazat