pondělí 13. května 2013

Na cestách je veselo

Když se zrovna za volantem nebojím, teda spíš nenadávám na ty ostatní , tak se i pobavím. Někdy jsem ráda, že jsem v tom autě zavřená a není slyšet, co je venku. Hlavně, když jedu v pátek večer a všude kolem samí Poláci. Ne, že bych proti nim jinak něco měla, ale kolikrát mají převahu. A ne jen kamiony. Všimla jsem si, že polských kamionů jezdí moc. Klidně i polovina z těch všech, co potkám na dálnici. Ale zase umí pobavit. Třeba firma Transport Poland-Norway-Poland. Odkdy se z Polska do Norska jede přes nás? Jako je to už dlouho, co jsem měla na střední zeměpis, ale není Norsko na severu a Polsko náš severní soused? A teď si představte, že ony ty kamiony byly hned dva! Nebo třeba dodávka "transport drogowy". Ta mě rozesmála tak, že jsem málem minula sjezd. Takhle na férovku?! Páni. A my jsme prej liberální země. Jo a co jezdí Litevců. Taková malá země a kamionů mají dost.

Žádné komentáře:

Okomentovat