středa 1. května 2013

A když nemáte panenku, tak tam dejte třeba krkovičku

Úroveň restauračních zařízení je opravdu hodně špatná. Dneska jsme byli na jídlo v jednom takovém. Dala jsem si grilovanou panenku. Přinesli mi něco, co panenku tvarem nepřipomínalo ani náhodou. Ani strukturou masa. A tak jsme se dotázali u číšníka. Ten nám nabídl, že nám zavolá pana kuchaře. A když přišel pan kuchař, tak ze mě dělal blbce. Tvrdil mi, že se jim rozbil gril a proto to dělal na pánvi. A proto tu panenku naklepal do takového tvaru. A že když si to naříznu podélně, tak uvidím, že to má podélně vlákna, takže je to panenka. No musím uznat, že byl aspoň takovej frajer, že to nenařezal napříč. Pak nám ještě donesl ukázat naložené další domnělé panenky, o kterých jsme jak on tak i já věděli, že panenkami nejsou. A řekl nám, že on je tu vyučený kuchař a spolumajitel, takže to panenka rozhodně je. A když jsem trvala na svém, že mu nevěřím, tak mi řekl, ať už tam teda příště nechodím. To opravdu říkat nemusel, to by mě fakt ani nenapadlo. To o tom, že tam už nemám chodit očividně platilo pro všechny u stolu, protože kamarádovi, co tam byl s náma už pak ani nedonesli pivo, co si objednal.
Takže pak se klidně ozvěte a zeptejte se kuchaře. A nebo si to nechte líbit.

Žádné komentáře:

Okomentovat