středa 8. května 2013

Krabičky na idnes

Otevřu si dneska idnes a samé veselé články. Senioři, co sejou semínka marihuany a krabičky krásy. Ale nejvíc mě pobavila ta diskuze ke článku o krabičkách. Je to tam samej hater. A většinou to tam komentujou chlapi. To jako dost dobře nechápu. Je to úplně mimo jejich zájem a stojí jim za to vlízt do té diskuze a psát tam, jak by to nevyužili? To jsou fakt bouráci, ne že ne. Mě by v životě nenapadlo ani číst články o fotbale, natož jim psát do diskuze, že je to jen banda blbečků, co se honí za kulatým nesmyslem. Ještě tak dneska, když je tak hezky. U diskuze u krabiček jsem se chtěla pobavit. Pobavila jsem se, ale takovou převahu chlapům jsem tam teda nečekala. Nečekala jsem tam žádnýho. Ale předpokládám, že to tam píšou takový bouráci jako třeba ten, co umí takhle hezky parkovat:


Žádné komentáře:

Okomentovat