středa 22. března 2017

Moje kosmetické nákupy

Moje kosmetické nákupy se smrkly na to, že si koupím jen to, co mi dojde. Protože už toho všeho mám doma zásobu asi tak na tři roky a možná i víc. Takhle to prostě dál nejde. Takže jsem se rozhodla s tím začít něco dělat. Všechny ty vzorky krémů, co jsem si doma nasyslila a co si poctivě beru všude, kde je to možné nebo si o ně všude, kde je to možné napíšu, jsem si přesunula do košíčku do koupelny, že je začnu používat. A snažím se. Už jsem přišla na to, že pokud je natrhnu na naznačeném místě, stojí to za prd. Je lepší nebýt líná, dojít si pro nůžky a ustřihnout rožek. Další zábava je snažit se odhadnout dostatečné a ne moc velké množství, když člověk nikdy neví, kolik toho z pytlíčku vyleze. Teď už vím, že jsou dimenzované na 3 použití. Nad tím, že jsou některé starší než by asi bylo podle všech doporučení vhodné, přivírám oči a zatím dobré.
Další věc jsou parfémy. Těch mám taky hodně. Což by ani tak samo o sobě nevadilo, protože je ráda střídám, abych pak ze sebe danou vůni cítila celý den a nos si na to nezvykl. Že to ze mě cítí ostatní, po tom je mi houby, jsem sobecká mrcha. No dobře, ne zas tak moc, ale víme. Ale spíš se můj vkus trochu posunul k výraznějším vůním a takové ty drogérkové a Avonové mě už prostě nebaví. Jo a taky jsem zkusila arabské olejové a to už jsme úplně někde jinde. Takže je jasné, že cesta k těm průměrným je zavřená, mosty jsou spáleny. A tak jsem si řekla, fajn, zkusíme jim najít nový domov a hodíme je na vinted. A funguje to. Některým už jsem zamávala pápá. Největší sranda na tom je, že se člověk dostane do kontaktu s tou naší hezkou Češkou poštou. A to není jen tak, poslat balíček co nejoptimálněji pro mě. Čili co nejlevněji. Včera jsem například musela přemlouvat pána za přepážkou, že to nepůjde jako balík za 74, protože je to do 5 cm výšky, ale za cenu doporučeného dopisu za 48. Nakonec si to pán přeměřil a klaplo to. Ufff. Asi po známosti, dřív sem tam chodila se služební poštou. Na jiné poště jsem zas přišla na to, jak je vykrást, protože v jistém kroku poruší bezpečnostní opatření, ale to tu vůbec nebudu rozvádět a nechám si to pro sebe.
Takže takhle já si tady žiju. A musím říct, že to, že ode mě odcházejí věci, které jsem nepoužívala, mi vlastně i dělá radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat