sobota 11. března 2017

Mám rybu

Mám rýmu. Super. Dneska jsme měli být u kamarádů a zítra jet na hory. Lyže čekaj v pozoru v garáži a lyžáky v chodbě. Aspoň si udělaly vejlet z komory, protože dál se zatím nedostanou. Stejně jako já.
Dneska jsem v posteli a zítra budu zas.
No ale má to i svoje výhody ta rýma. Můžu vypít čaje kolik chci a ani nemusím chodit na záchod. Protože mi neustále teče z nosa a očí. Jako přijde mi divné, že místo aby se to zlepšovalo, se to zhoršuje. Pokud neudělám v tomdle směru do pondělí nějakej větší progres, tak to asi půjdu zkonzultovat s lékařem. A dopřeju si větší luxus, než prošlý paralen a prošlé kapky do nosa. I když mám i neprošlé kapky, ale přece dopotřebuju ty staré, že jo.
Podle ezo teorie je rýma pláč duše. Ehm... tak vzhledem k tomu, že jsem udělala takový pokus být dva dny doma, pak když se to zdálo být lepší, jít do práce, kdy se to opět zhoršilo... Moje duše prostě nechce, abych chodila do práce! To je jasný znamení. Už jsem něco takovýho v pátek naznačovala nadřízenému. Čili až to skutečně udělám, tak to nebude zas takový překvapení.

Žádné komentáře:

Okomentovat