úterý 17. října 2017

Maximální radost

Co mi dnes udělalo obrovskou radost? Asi jsem trošku dyslektik. Ale vzhledem k tomu, že jsem základní školní docházku absolvovala už hodně dávno, kdy se o takových věcech snad vůbec ani nevědělo, tak jsem tak nějak vesele proplula vzdělávacím systémem, aniž by mě to nějak moc brzdilo. Občas sice přečtu něco, co sice vůbec není napsáno, ale co už.
No a něco takového se mi stalo minulý týden, když jsem vyrazila na nákup do Lidlu. Přijíždím a vidím, že parkoviště je nějak podezřele úplně prázdné. Sakra. Stojí tam jen tři auta a na dveřích je nápis přestavba, zavřeno do 15. 12. Sakra! To jako bude zavřeno dva měsíce? To jako budu muset chodit nakupovat do nějakého obrovského marketu, kde je vždycky plno lidí? Kde mi budou vnucovat na ovoce igelitové sáčky nebo mi to do nich nandají i přes mé protesty? Prostě obrovské zklamání. Všem doma jsem si na to postěžovala, protože jsem z toho byla opravdu smutná.
No a dnes jedu zase nakoupit a co to vidím? Parkoviště u Lidlu plné, lidí plno, prodej očividně probíhá. Moje nadšení nebralo mezí. A pak, když vevnitř vidím letáčky se "znovu otevřeno 15.  10.", mi to došlo. Prostě jsem si to špatně přečetla a oni jen trošku přeskládali regály, aby ten nákup nebyl tak stereotypní, protože za chvilku by ho zákazníci zvládli i poslepu.

Žádné komentáře:

Okomentovat