čtvrtek 11. září 2014

Letní make-up

Takže, když už mám jako ten kosmetický blog, tak vám tu pěkně napíšu, jaký jsem v létě používala make-up...
Počkat, já sem v vlastně v létě nepoužívala vůbec nic. Žádná rtěnka, žádná řasenka, žádná tvářenka, žádný gel na obočí. Prostě nic. A ono to bylo stejně úplně jedno, protože všichni chlapi mi koukali úplně jinam než do obličeje a kvůli ženským se malovat nebudu. :-) Takže si radši kupte nějaké pěkné letní šaty místo řasenky Lancome, protože to vyjde asi tak cenově na stejno, jen pokud výrazně nepřiberete, vydrží vám ty letní šaty hodně dlouho. Já si letos koupila krásné tmavě modré s drobnýma kytičkama na ramínka, dlouhé až na zem. Jsou z hodně příjemné bavlněné látky a tím pádem hodně vzdušné. Možná jsou trošku průhledné, ale z toho si nedělám hlavu. A jako bonus rychle schnou po vyprání. Prostě ideální letní šaty. Takže teď jsme si pěkně připomněli léto. V dnešním deštivém dni to není na škodu. A víte co? Dneska jsem na sobě měla taky šaty. V takové podzimnější variantě. A děly se věci! Pánové mi otvírali dveře a drželi je, doprovázeli mě s deštníkem až k autu. Prostě jsem se cítila jako princezna. Je to fakt zvláštní, co to s těma chlapama dělá. Možná to bylo tím deštivým dnem, že to na ně tak působilo? Protože v létě toho přece jen mají kolem sebe všude plno. A to jsem k nim měla červené martensky v tom nejklasičtějším modelu. Prostě oblékat se jako žena a chovat se jako žena způsobí, že se k vám pánové budou chovat jako gentlemani. A klidně i ti obyčejní v montérkách. Jen jim dát tu šanci. Znám ve svém okolí dost ženských, které se oblíkají jako neurčité "to" a chovají se tak, že těm chlapům prostě nedají šanci jim s něčím pomoct, pokud je potřeba. A přitom pokud jim dáte šanci se chovat jako opravdový muž, oni to opravdu začnou dělat. Jen prostě z vás musí tu ženu cítit. Škoda, že tohle nepředávají matky svým dcerám. Já si na to musela přijít sama, že chovat se ve stylu všechno zvládnu stejně jako chlap, není nejlepší taktika.

Žádné komentáře:

Okomentovat