čtvrtek 16. října 2014

Říjnová výzva

Rok se s rokem sešel a do obchodů se řítí tolik oblíbená zimní edice essence krémů na ruce. Podle mě jsou super, o tom žádná, ale... Já jsem vážně hrozný sysel. Ještě se mi tu někde povaluje předloňský. Loňským s banánem v čokoládě se láduju, teda mažu, v práci. Prostě rozum mi říká, že letos bych si to mohla odpustit a jejich nákup vynechat. A to je opravdu výzva! Jsem zvědavá, jestli se mi ji povede naplnit nebo podlehnu. Něco mi říká, že odolat vanilce bude sakra těžké.

1 komentář:

  1. ty předloňské jsem vymazala poslední někdy letos na jaře. ty loňské mám ještě dva (kiwi a jahody). a stejně! až potkám ty letošní, tak si koupím všechny varianty. a to je pro mě výzva to vůbec potkat, protože skoro nemám čas chodit do drogérií... a mocmoc se bojím, že je promeškám.

    OdpovědětVymazat