pondělí 8. září 2014

Kosmetický blog

Ok, je na čase z tady toho udělat kosmetický blog. Protože... Já mám ráda parfémy. Což je blbé, protože to leze dost do peněz. Ale jsou firmy, co v rámci svého proma do vás budou cpát parfémy i zadarmo! Akorát musíte mít supr čupr blog. Takže... Když už parfém pour femme dávají i chlapům, tak proč by ho sakra nemohli poslat i mně? A já bych jim sem jásavě pak napsala, jak su šťastná, že ho mám, protože ... byl zadarmo. Takhle nějak to přece funguje, no ni? Já chci taky!
Takže od teď se můžete těšit na zajímavosti ze světa kosmetiky od člověka, co do ní není zas takový blázen. A že to bude stát za to. Zavolejte rychle i babičku, ať sleduje můj blog a když to všechno dobře půjde a všichni se budeme snažit, tak do roka a do dne budu zahrnuta kosmetikou zadarmo, tudíž si ji nebudu muset kupovat a budu ji moct rozdávat a prodávat. Yes! A o tom to přece je.

Žádné komentáře:

Okomentovat